Wednesday, August 26, 2009

aku bersalah...aku penjenayah...

td berbuke bersame shela,ekin,dan rakan2 ekin bername ekin dan ape eyh nel kot..
beli mcd tp mkn kt old town..
hahaha..

then..
g watson...
sesuatu telah berlaku...
dan aku...
terase bersalah di tmpt kejadian..
ianya berlaku terlalu pantas...
seperti perbuatan di luar kawalan...
owhh maafkan aku...

asalnye nk ke bazar ramadhan bangi...
tp hujan pula...
cita2 tak tercapai...
maka arah di hala kan ke mines...

pg td...
test safety...
okay la...tp ingt2 lupe...
duduk rapat2 sume...
seperti yg dirancang...
rancangan peniruan & perbincangan serta pengintai-intaian...
hohoho...

dah masuk puasa ke-5 dah...
blom lg berbuka dgn mr H..
masing2 bz...
die test...aku free...
die free...aku test...
hmmmmmmm...
rindu gak sket...haha
kelakar...

xsabar nk blik mlake...
xtaw nape...
rse sonok plak nk blik...
mcm la da lame sgt xblik kn..
bru je 2mggu lps aku blik...
hahhahaha...
aku mmg cmni...
ske blik umah...
walopon xmencukupi duetnye...
nk gak blik umah...

kpd sume...
raye ni meh la dtg umah aku...
umah aku kt melaka...
sape2 nk dtg...
sila call dlu...
nnt aku pos kad raye...

ckp psl kad raye...
dah lame gilerrrrrr xtulis,xanta dan xdpt kad raye...
dah aku xanta...
mstila xdpt kn..
ye2...aku taw...hahaha
dlu mse zmn skola mnengah...
giler sgt2 anta kad raye kt kwn2...
pastu kumpul byk2...
smpi skang masih ade lg kad2 tu sume aku simpan...
huhuhu...
rindu mse zmn skola dlu...uhuh...

ni gmbr2 mse raye2 lps...hehe


..sepupu sepapat..2007..


..ayah&mama..


..ngn adik aku..kami 2bradik aje..


..kazens lagi..


..family saye..

No comments: