Tuesday, October 6, 2009

raye 2009

raye kali agak meriah la jgak...
sbb dulu amek pic raye ramai2 kt luar umah atok..
raye thun ni kt dlm umah..

raye thun ni aku bgun tdo lmbt giler..
kol 9.30pg bru bgun...
giler kn...
tu pon stelah dgr bebelan ayah dan mama
di pg raye yg xberhenti2..
cmne nk bgun awal..
aku tdo kol 5.30pg kot...
hahahaha..

tp xsangke plak raye kali ni adelah raye yg terakhir
kalinye aku jmpe dan bergmbr ngn atok aku...
huhuhu...
actually xde la rapat sgt ngn atok..
sbb ni atok sbelah ayah aku...
sbb dr kecik aku mmg duduk umah
atok aku yg sbelah mak...
dr kecik smpi la umo aku 14thun..
aku dok 1 umah ngn atok aku (sbelah mak)
dan aku pggil abah...
nenek sbelah mak plak aku pggil mak..
mak aku aku pggil mama..
tp mse hari kematian aku nanges giler2 ar...
xsangke sgt2...
ayah aku pon tnye nape aku nanges terok sgt
aku phm la mksdnye tu kn..
sbb msti sume org taw yg aku lbih syg
famili sbelah my mum...
tp ntah la...
mgkin sbb die atok aku
ade pertalian darah ngn aku...
dan aku tgk sepupu aku nanges...
aku pon nanges lbih lg..
aku ni mmg kuat nanges...
pantang ade bnde yg sentuh hati aku..
msti aku nanges...

atok pergi pd 9.50am 29 september 2009...
bersamaan 10 syawal...
name beliau harun bin hassan...
lahir pd thun 1930...
umo 79..
asal singapura...

so ni pic2 raye aritu...sila lah tgk ye...






No comments: