Tuesday, November 3, 2009

pernah x korg...?

hmm...
pnah x korg mkn sepinggan..
dgn adik korg...?
klu pmpn tu make sense jgak la kn..
ni adik lelaki...
mkn 1 pinggan...
ade nasik..
2ketul ayam masak lemak cili padi..
beberape slice sambal sotong...

utk kami adik bradik...
tu adelah sgt pelik..
sbb kami salu gadoh...
gadoh yg x agak2 oke...

kami pnah hampir pecahkn pintu bilik...
sbb bile gadoh...
plg senang xnk kne sepak trajang...
adelah dgn msuk bilik dan kunci pintu...
jdik..bile yg xdpt mmbls pukulan ni...
msti la cube nk bukak pintu tu smpi mati...
plg senang tendang je pintu tu...
muahahhaha...

kami juga pnah patahkan katil kt umah nenek...
hahahhahhahah...
itu sungguh kelaka...
gadoh kt katil smpi patah oke..

kami juga pnah gadoh..
smpi t shirt soda itam kesayangan die...
aku tarik smpi koyak...
die xpkai da t shirt tu...
nanges die ngadu kt mama...
tshirt die ske tu koyak...

cube korg bygkn...
kami mkn sepinggan????
ish3...

btol la kate org2 tua...
[bkn org tua2 oke...salah tu...aku ingt lg aku blaja ni kt tuisyen mse nk amek spm...bm aku A1 oke..ok ni sgt xde kne mengena...sile ignore..]
adik bradik...
mcm air dicincang xkn putus..
kecuali korg xbyr bil air...
lallalala
[oke..aku taw xlawak...fine..]
























seriously xpnah pasan pon pic ni...

















3 comments:

Shel said...

jgn ckp adik perempuan ke lelaki ke herna..

makan mmg xde share2 oke.. theehee..

aswani said...

hahahahahahahahahahha...i likeeeeeeeeee

SyAhiRah LaLAla said...

sweet gmbr2. i like :D