Thursday, December 17, 2009

makan lagi...

last week..
aku terbace 1 blog akak nih...
blog die sume entri psl cara masak memasak...
sungguh aku teruja...
sbb bkn saje die bg resepi...
die siap tnjuk pic mknan yg die dah buat lg tu...
lg lah hati aku meronta2 nk try masak...

lalu hujung mggu lalu...
aku pulang ke mlake...
dgn harapan dpt mencube sendiri...
menu2 trsbt...

aku buat :
# kek batik
# potato salad

dlm cuti 3ari tu...
kedua 2 menu trsbt aku trpakse buat 2 kali...
sbb sedap sgt...
bkn sbb aku buat sedap..
tp bnde tu mmg sedap...
hahaha...

sempat jgak la shela dan rumate aku merase...
hehehe...


































ni satu lg mknan yg aku suke giler nk mati...
buat mse ni la...
tiap2 mggu msti aku g beli kt makcik tu...
kdg2...1mggu 2kali aku pegi...
hahahaha...
bakso...
pehhh...sedap siot



3 comments:

athiramira said...

kek batik tu mcm sedap je...
alamak!!

herna said...

msti la sedap...klu nk try wat...aku bleh bg resepinye...
senang giler wat die..cume ko kne sbr..hahahha
sbb nk kne sejuk kn dlm peti ais dlu sbelom blom di potong dan mkn..

herna said...

eh salah...
sbelom bleh dipotong dan mkn..