Wednesday, January 13, 2010

aku TERPAKSE terime...

arini kami kua...stelah sekian lamenye xkua dgn perasaan tenang...mood beliau sgt baik arini..hahhaa..aku suke...tp aku rse janggal mse kua ngn beliau td...mgkin sbb dah lame xkua...
5pm aku g umah sewa beliau..amek beliau...trus ke psr mlm bangi...melantak mi ayam dgn jayenye..hahaha...dasar org gemok ske mkn...(die salu kate aku kuat mkn..mgkin btol jgak kate beliau) xpe ar...selagi die xbebel dgn perot aku yg berlapis2 ni...kire okay la tu...tp klu die bebel jgak...meh aku nk tgk perot die...mcm la xde lipatan2 emas kt perot die...wahaha...
dah mkn mi ayam tu...die kate nk blik...aku mcm....huh??wth...pnat2 aku dtg jmpe die...dtg nk lepak mkn mi ayam je...cehhh mne blehhhhh...

me: aik...mkn trus nk blik je...bosan la yang...jom jenjln...kite da lame xjln2 kn?kn?(cube2 pakse di situ)
die: nk g mne yang?(sambil ujan renyai2)
me: mne2 pon bleh...xkesah...bosan la...da la xde kelas arini...
die: tgk ni...wiper ni dah bpe bulan i suh tuka...beli bru...pnat da taw i ckp...
me: (pehhh...die da stat bebel)aku pon mule la nk g bkak topik len..g tnye wiper bpe hengget
la..mne murah la...ape la...sje je nk tnye...padehal dah taw...hahhaa

memandangkn die yg drve...aku ikot jela...bangi jem plak time tuh...ish3...die drve hala ke uniten...aku tnye nk g mne?die kate g sunway la jom...aku on je...aku lg seronok...hahhaha...skali kt flyover sbelom tol tu je dah jem...apekejadahnye...xpnah2 jem kt situ slame aku lalu situ...
aku da nmpk muke2 nk mrh dan amuk beliau...aku wat2 cool...aku cube cool kn die dgn cerite2 keanak2kan yg mmg soooo me oke...(aku rse ni jdik bile aku dgn die je kot..hahhaha)
tgh2 mlut aku bz bercerite...dgn selambe die potong ayat aku...

die: i lupe nk bgtaw u yang...
me: ape die?ckp la...
die: nnt i nk kua ngn kwn pmpn i taw...
me: o0oo okay...(aku trus bebel2 smbg cite aku td...)
die: die dok kt dkt2 cni je...
me: o0o0 okay...(msih smbg lg cite aku yg dipotongnye td...)
die: die ske kt i dlu...
me: owhh okaaaayyyyyyyyyyyyyyy...wth...ape kes plak nk kua ngn minah...beriye plak die kn...
die: i pon ske die gak dlu...die da brtunang da..da nk kawin da kot..
me: oo0o0..asal xkapel je ngn die dlu..?(padehal dlm hati...sumpah nk maki)
die: dah xde jodoh nk wat cmne..aritu mse jeha kawen(adik beliau)..i sje msg die...ckp kt"wei..ko bile nk kawen?aku dah nk kawen da sabtu ni..".trus die call i yang...nk taw btol ke i da nk kawen
me: o0o0...ingtkn u xpnah msg ngn pmpn len...(ckp smbil nanges dlm hati..)so..bile nk kua ngn die?
die: xtaw lg...nnt die gtaw i blik....
aku: ???(T____T)smbil pndg muke beliau dgn hampa..

dlm hal ni aku rse aku xbleh nk halang...sbb dlu aku pnah kua ngn lelaki len 3kali...dan lelaki itu adelah lelaki yg same oke...tp relax je bg aku kua...so aku rse aku TERPAKSE merelakan die kua ngn kwn die tu...tp kn die xtaw yg kening aku bersambung kt tgh(punyela nk bgtaw kt korg yg aku ni kuat jeles)korg bygknla...aku yg kuat jeles ni terpakse tahan dgn ape yg akan beliau buat...bile dah blik umah...tanpa rse malu..aku bgtaw ni...aku nanges bile aku pk blik die nk kua ngn org len...sakit doe ati aku...sakit giler dgr die ckp cmtu...cmne die bleh bg aku kua ngn org len b4 dis...?ke die xsyg aku????arrgghhh...ke die terlalu kool...owh tidak...aku tertekan...

msti korg kate PADAN MUKE KO!!!kn?kn?kn?

huwaaaaa...xpe la...aku relakn...tp kali ni je...dan aku insyaAllah xnk kua ngn lelaki len selain die....cewaaahhhhh bleh ke??huuuu..tok sah la caye sgt...tp ni azam aku la kire....azam pale hot ko cmni...hahhahaha...org giler...biarlah aku...tp sumpah...xtenang siot aku...hahhaha...giler gelabah...sepak bru taw!!!

No comments: