Tuesday, July 13, 2010

hapdet2

hye all..
ye blog ni da berghabuk da..
aku taw..
hahaha..

bulan lps..
aku dan famili ke hatyai..
ok la kt sane...
sbb mknn mmg sedap sumpah xtipu..
hahaha..
xbyk pon shopping memndangkn aku mmg kekurangan duit
due to jobless..wakaka..
hanye beli 4helai bju..
1helai slua..
8keychain yg aku pon xtaw nape aku beli..
pastu aku beli 4kipas tgan yg comey2..
tu je kot aku beli...
yg len abes dgn mkn jela..
ape lg ye dop...


hmm bulan lps jgak..
kitorg gado...
yg xhagak2 punye...
besaaaaaarrrrrrrr punyee gadoh..
tp mgkin jodoh masih pnjg..
jdik kami masih bersame...

dah 3mggu xjmpe die...
rindu bkn main...
adeyhh...
xpe la..

haa aku nk konvo dah xlame lg...
pnat dol tggu ari konvo...
konvo aku 8 ogos 2010..
bju da siap tempah..
next week bru siap..
heels dah ade...
handbag dah beli..
hahaha..

dah lame xmeronggeng ngn kwn2..
oi korg...
jom laaa jmpe...
lalalalala

aku mmg dok umah je skang..
crik keje..
xtaw la bile nk dpt...
doa2kn la aku ye korg...
daaa~

No comments: