Wednesday, May 18, 2011

cerita hari ini..

o0yehhhh..td at 4pm..ade intrvw kt mantin sinun..quite ok actually..die mmg nk crik pekerja kot..mmg xde tnye ape sgt pon..pengalaman pon die xtnye lgsg..die cume tnye degree in EE tp xdpt keje lg..hohoho...soalan tu mmg stiap kali aku intrvw the interviewer akn tnye kt aku yg interviewee ni..kahkahhkahhhh..intrvw ade la dlm 10mnt cmtu..hrp2 dpt la ye..lame da ni kt uma..pastu aku dan mak aku trus menuju ke bangi..tmpt di mane aku menghabiskan mse remaje..hahaha..tujuannye nk pegi mkn mi ayam...xsuda2 aku ni..pastu jln2 tgk tudung..akhirnye mmbeli tudung syria..xpnah lg aku pkai tudung syria ni sbenanye..beli ade..pkainye blom..kurang yakin..b4 dis kn tudung syria punye inner kn melepet kt kepale kn..aku xske sgt inner tu..sbb muke aku da mcm bola...lebih bola lg klu pkai inner cmtu kot..hehe..pastu on da way blik tu...ujan plak renyai2..da smpi area sremban kot..di seberang jln mksdnye yg ke arah kl sane tu...ade eksiden plak...pnjg giler la kn jem nye...smpi mmg org dlm kete kua pkai payung pegi tgk eksiden trsbt..aku xpasan ape yg eksiden..yg pasti...kesian kt org2 yg on da way menuju ke destinasi sbb berhadapan dgn jem..aku mmg xske jem..this coming friday ade 1 lg intrvw kt puchong...wish me luck ye sume..huhu..itu aje cerita hari ini..satu lg...saya rindu hakeemi saya...lalala

No comments: