Sunday, October 17, 2010

mari urut jari jemari

ahhaaa...lame aku xhapdet belog ni kn...nk kate bz...sumpah tipu...sbb

aku xkeje lg pon..hahaha...8 ogos 2010...bapak lame

dah...hahaha..adelah hari konvokesyen aku...akhirnye aku dpt jgak

abeskn degree aku tu...stelah penat jerih,suka duka,huhahuha,gado baik

semula,stres jwb exam,nyampah dgn lecturer,bertekak dgn pakgad n makgad

dan lepak2 di upten dgn jayanya...bru la dpt degree itu..hahaha..masih

lg aku teringat kata2 prof zaini,academic advisor aku mase aku dlm

kelas opto beliau.."Eh,awak...habis jugak awak kat uniten ni eh..?"

smbil mengerutkn dahi dan tersenyum sinis memandang aku...huh!!! on dat

day..encek bf datang!!!siap bawak mungeeeeeee lagi

ok...hahahah..sejambak amboi bahase aku...baku betul..die bawak ros

merah + ros putih...sumpah aku suke!!!hahaha..btw..die bknlah seorang

yg romantik...mmg x pon...jarang ye JARANG die nk buat benda2 mcm

gini..jdiknye mesti la aku teruja kn bile die dtg bawak bunge..tpnye

dtg kejap je...sbb ade kije..huhu..xpe la...














raye tahun ni bese2 aje..bermule raye kali ini...aku akan ke kubur abah

dlu..then bru raye kt umah mak..pastu g kubur atok..pastu bru raye umah

nenek...huhu..xdek ape yg menarik sgt kot...perlu ke nk cite bnde yg

menarik...hahaha..













No comments: