Friday, October 22, 2010

ptptn...

kelakar tak kalau aku kate aku adelah peminjam ptptn tapinya nama aku tiada dalam senarai peminjam ptptn...hahahah...sengal kn...aku pon xphm cmne dorg bekerja smpi name aku xdek dlm list trsbt..padahal aku dah lame da abeskan rm13500 yg dorg bg pinjam tu...dan aku dah abes blaja da pon...asalnye..aku nk tnye cmne aku nk byr ptptn kt dorg..pastu crik2 name aku xde..crik pkai no ic xde...pkai name xde...pkai no pinjaman pon xde...aku dah mcm nk "yeayyy2...aku xpyh byr...tp klu tetbe kne blacklist..siap korg"hahhaha...penyapu btol...tu call kt no hotline dorg..then call unit pinjaman plak nk tnye kot2 no pinjaman aku salah...ehhhh xdek jugak...ini mendatangkn mrh...akak tu mmg tgh mrh pon..hahaha..die bg aku no tepon org ptptn yg handle student uniten pulak...call 5juta kali xangkat2..xpe la...aku sabo2 jap...relax2 tgk tv..mkn2 sket..dah pkul 3 aku call blik...akak yg ni pulak...mule2 xjmpe...dah 3,4 kali crik bru jmpe..okay la tu...pastunye dah tnye2 sume2 tu..kos pentdbiran 1%.so klu xnk ade interest..aku kne byr b4 1 nov ni...harap2 surat ptptn tu smpai ke rumah aku secepat mungkin...sbbnye tggal bpe ari je lg nk msuk november...owhhh sengal...

No comments: